Aery - Last Day of Earth
“Aery – Last Day of Earth” is a story-driven 3D flight exploration game in which you control a little bird that is on its non-violent journey through time, space, and different dimensions to discover an alternative reality for our planet.
The game leans heavily into string theory so be ready to explore many twisted, extreme, or a little bit abstract realties.