Afterpulse
Join millions of soldiers in the best military action third person shooter on Nintendo Switch, and start playing with the pro gear thanks to the included Nintendo Switch Fast Pass.
◆ 8 Unique maps for all the playstyles: close combat, sniper, gun, assault, fast and slow soldiers!