AirStrike Command: Tactical Assault Operation
Objective: Escort a valuable payload, such as a convoy of ground vehicles or a aircraft, through hostile territory. Defend it from enemy forces and ensure its safe arrival at the destination while minimizing damage and casualties.
Objective: Cause maximum destruction and eliminate as many enemy targets as possible within a limited time frame. Score points by destroying enemy vehicles, structures, and installations.
Objective: Defend a central objective, such as a command center, supply depot, or allied stronghold, from waves of enemy attacks.
Experience the ultimate aerial warfare with AirStrike Command: Tactical Assault Operation and dominate the battlefield from above!