Airborne Motocross
Once you’ve got the hang glider mounted on your dirt bike, you’ll spend a lot of time in the air. Especially if you combine it with a nitro booster. Woohoo!
Dash through the tracks and race against others to win items. Blow up obstacles with the rocket launcher. Protect yourself with a force field. Defy gravity. Jump. Fly!
Use items to speed up your motorcycle. But don’t make the mistake of thinking it’s only about the best gear. There is a lot of skill involved. To make it to the very top of the leaderboards, you’ll need to git gud.
Need a break? Then take your time to explore the tracks or follow a map to a hidden treasure. Combine items to reach new areas. Use them to overcome obstacles. Unlock new tracks and solve (optional) physics puzzles along the way.
3D gfx, 240+ tracks, high scores, tournaments, multiplayer (async PvP). And if that isn’t enough, then maybe you’d enjoy the challenges. Guide a huge beach ball into the goal. Try to race with your bike shrunk down to the size of a cat...