Don't just destroy blocks, enjoy this evolution of Breakout!
Complete stages, earn points and collect movies/backgrounds of your favourite maid cosplayers from Akihabara!
You can enjoy a wide range of stages, from those suitable for beginners to those that will make even expert players sweat!
For those struggling with a stage, use support items to help you out. You can even use all four types of support item on one stage!