Akuarium
Akuarium: Underwater Adventure is a cutting-edge game that immerses players in the underwater world to fight dangerous predators and five bosses at the end of each level.
Score coins and treasures while you explore. Fully detailed 3D Graphics make this game fully immersive. Beautifully painted underwater landscapes, spectacular special effects, glowing lights, sun flares and reflections are completely mesmerising.
The dynamic soundtrack and great sound effects are all curated by musical phenomenon, Akuarium and compliments latest album, “Unleash The Beat”.
The main character’s mission takes the diver deep beneath the water, while fighting many different predators and meeting powerful bosses. Players will need to focus on breathing while collecting and saving weapons to fight off increasingly difficult underwater attacks.