Alchemist Generations Bundle
First-person Alchemist Simulator with RPG elements. Explore the world, gather ingredients, and sell or use potions you craft to help others and fend off enemies. Adopt pets to help you with your alchemy knowledge (and to pet them). Decorate your home however you like and brew your destiny!