Alien Hominid HD
Alien Hominid HD, the award-winning 2D side-scroller from The Behemoth, is now available for Nintendo Switch! With hand-drawn graphics, excitingly fast gameplay, and the humor that started it all, loading up this title is like traveling decades back in time, with improved visuals and the same hardcore gaming experience.
Navigate your surroundings by jumping, dodging attacks, grabbing agents, and digging underground! Use your trusted blaster to shoot at anything in your path and hurl grenades towards your enemies for epic explosions! Catch agents off guard with your knife in close-up combat, or chomp their heads off if that’s more your style.