Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Play with up to two players or AI as you battle through four campaigns to explore the mystery of a new planet, LV-895. Discover what hides in the ruins and caves beneath in this third-person survival shooter set in the Aliens universe.