Alisa Developer's Cut
Elite Royal Agent Alisa, hot on the heels of a notorious thief in a fantastical world somewhat reminiscent of the 1920s, finds herself suddenly whisked away to an old, bizarre, Victorian-style mansion. Now trapped in a world up-side down, Alisa must find a way to escape - all the while being haunted by the mansion's strange, mechanized doll-like inhabitants. Can you survive the dollhouse... and escape with your humanity?