All You Need is Help
Brought to you by Q-Games, the creators behind such classics as PixelJunk Monsters and PixelJunk Shooter, this innovative cooperative multiplayer game introduces a fresh new way to play with your friends.
These creatures, each oddly shaped, jostle against each other to help solve puzzles together.
When in trouble, shout "HELP!" and friends will surely come to your aid. With everyone's strength, turn friendships into friend-shapes!
The simple controls allow the creatures to express various voices based on their situations. By using the voice feature, you can enjoy lively gaming sessions with distant friends as if they were right next to you.