That was one month ago today.
Someone has murdered Saburo's grandfather, Kyosuke, while he was living in New York.
Saburo sets off to New York to sort through the belongings and memories his grandfather left behind.
And yet, young Jinguji Saburo who is alone in the world, takes up the gauntlet for himself and for his late grandfather!