An American Werewolf in L.A.
You are D. Landis, a tormented young man who wants to run away from Hell’s Creek to become a pro surfer. When you’re about to leave the village in your convertible, Sheriff Naschy steps in your way to capture you.
You will need to run through some of the most iconic American cities in a frenetic chase, defeating the men recruited by the Sheriff.
An American Werewolf in L.A. is the sequel in spirit of the 80s’ horror classic.
A tribute to cinema and videogames of that era in arcade format for one or two player(s) locally.