Angel at Dusk
That is, a game in which every last ounce of excess has been cut away, and only its framework quintessence remains.
Finally, they extinguished the source of all sin, intellect, and transcended to angeldom.
The sun has begun to expand, and a long twilight is now upon this heavenly realm.
The closer you attack your enemies, the more HP recovering and bomb charging power-ups appear!