Angelo and Deemon: One Hell of a Quest
Angelo and Deemon: One Hell of a Quest is a classic point and click adventure game!
A lightning strike ignites a breathtaking chain of events, and a blogger follows the Grim Reaper to Hell.
Angelo’s channel suffers from a lack of likes and views. He needs them. At any cost. Deciding to record his journey to another world with the Grim Reaper, he hopes he can create the most trending, most liked, most hyped video of all time.
Unfortunately for Angelo, that world is Hell. And it’s inhabited by people with more than a few problems, who will need his help.