All voice recordings are done by 100% native speakers.
In this easy to use animal puzzle game, toddlers and kids can learn the pronunciation and spelling of over 80 animals from around the world.
The game can be customized to offer different difficulty settings, so children of a great age range can enjoy the puzzles.