Complete animated jigsaw puzzles alone or team up with friends and finish them together!
Animated Jigsaws - Beautiful Japanese Scenery contains moving images from spring, summer, autumn and winter, capturing the natural beauty of Japan from all four seasons. Piece together scenes from some of Japanese most famous places including Mt. Fuji, Kyoto, Tokyo and the snow monkeys enjoying a bath in a natural hot spring! The hectic scramble crossing at the metropolitan Shibuya district in Tokyo is also included.
An easy-to-use interface such as separating edge and inner pieces makes solving puzzles fun and relaxing.