Anime vs Evil: Apocalypse
In Anime vs Evil you will fight the monsters that take over the whole world by mystical polygonal magic. Find the survivors, look for the supplies, beat the story mode and finally finish with this mess!
Do you want to play an enjoyable shooter with beautiful characters? You're in the right place! Shoot all those enemies in various game modes, use different weapons to stop them. Unlock secret safes solving mini-games. Beat the story mode to collect all characters in your anti-zombie harem!