Ankora: Lost Days
Discover the wild planet Ankora and explore freely around this mysterious world full of promise and danger. Craft different tools, build structures and terraform yourself a new home in this cute-as-heck survival game.
Mûn is a Junior Ranger from the Interstellar Patrol, stranded on the unexplored planet Ankora after her spaceship crashes there. Mûn will need to craft her own tools to collect the necessary resources for her adventure, overcoming many obstacles: rivers, lakes, waterfalls, mountains... and monsters.
Ankora is a huge place. Explore freely around this mysterious planet full of promises and danger. Create different tools, build structures and terraform yourself a new home in the wild.
Use the hammer to build structures, the shovel to dig and modify the terrain and the bow to defend yourself!