Arcade Archives BARADUKE 2
"BARADUKE 2" is an action shooter released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1988.
The crablike "OCTY" were not fully eliminated from their fortress in the previous title, "BARADUKE".