Arcade Archives CRIME CITY
Crime City is rampant with evil organizations and criminal elements. Serious crime is an everyday occurrence. With the local police no longer able to cope, two plain clothes officers are called in: Tony Gibson and Raymond Brody.
Players take control of this duo to solve a series of crimes, defeating the criminals using with a variety of weapons and actions!