Arcade Archives DANGEROUS SEED
You pilot the "Moon Diver" fighter, which is made up of α-Ship, β-Ship, and γ-Ship, to fight off the mysterious aliens [codename: Danger Seed].
If you can keep all of your ships running through the battle, they can also combine and transform into an ultimate configuration.