"DOUBLE DRAGON II The Revenge" is an action game that was released by Technos Japan in 1989.
In order to avenge their lover, Billy and Jimmy will use their signature move "So-Setsu-Ken" to defeat armed groups in their way. In this game, users can use a variety of skills from the previous game "DOUBLE DRAGON", and enjoy powerful scuffles.