Arcade Archives EMERALDIA
"EMERALDIA" is a puzzle action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1993.
The falling cubes can be crashed by dropping them twice with the same colour and bumping them together.
The game has three modes: adventure mode to enjoy the story, normal mode to enjoy the puzzles, and head-to head play mode.