" FANTASTIC NIGHT DREAMS COTTOn " is a shooter released by SUCCESS in 1991.
Control the main character, COTTON, and use shots, bombs, and magic to exterminate the beast hearts that rule the fairy world with fear.
This shooter boasts gameplay that can be enjoyed by both enthusiasts and beginners.