Arcade Archives Kid's Horehore Daisakusen
'Kid's Horehore Daisakusen' is an action game that was released by Nichibutsu in 1987. Kid, who has been drawn into the space-time labyrinth from the 23rd century, fights to escape from the enemy in order to return to the present day. Players defeat enemies by dropping them in holes, using items to escape from time periods such as the prehistoric age and the Edo era.