Arcade Archives LIGHTNING FIGHTERS
"SUPER FIGHTERS" mounted with plasma wave weapons and "TRIGON", an unmanned auxiliary combat pod, are sent out into battle as mankind's final trump card to repel the invasion of an alien civilization.
This KONAMI masterpiece makes a return specially for the scrolling shooter gamer in you.