"MASTER OF WEAPON" is a shooting game released by TAITO in 1989.
It takes place on an Earth ravaged by a seven-day nuclear war. The supercomputer ‘N’, designed to lead the survivors to salvation, has run amok and the young protagonist, Yukiwo, must make a stand against it!