Arcade Archives NINJA EMAKI
Take control of the young hero Shinbei and fight to rescue the princess from the evil spirit army.
Pick up scrolls to gain access to 8 different kinds of Ninja Magic. Use them wisely, and they'll be the key to advancing through the game!