Arcade Archives OMEGA FIGHTER
“OMEGA FIGHTER” is a shooting game released by UPL in 1989. Use two kinds of Shots and a variety of items to defeat the enemies invading Earth and destroy their giant mothership. As enemies approach and are destroyed, your score increases in an intense shooting system that garnered many fans.