Arcade Archives PRO TENNIS WORLD COURT
"PRO TENNIS WORLD COURT" is a sports game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1988. Choose your favorite player from 20 unique players from all over the world! You can play doubles as well as singles. Enjoy exciting tennis.