"ROAD FIGHTER" is a racing game released by KONAMI in 1984. Control your monster machine at speeds of up to 400 km/h, avoiding enemy cars and oil spills to finish all 6 stages faster than anyone else. If you start to swerve off-course, countersteer and use your driving techniques to power through it!