Arcade Archives RYGAR
"RYGAR" is a video game created by Tecmo in 1986 and originally released for arcades in Japan as 'Warrior of Argus'.
It is a scrolling platform game where the player assumes the role as the "Legendary Warrior". The main feature of gameplay is using a weapon called the 'Diskarmor'.