Arcade Archives SOCCER
"SOCCER" is a sports game released by Nintendo in 1985. Play matches against the CPU in single player mode or another player in 2-player mode. Try polishing your skills in single player, then take on friends and family! Enjoy simple, but exciting gameplay in the father of all soccer games!