Arcade Archives SPACE SEEKER
"SPACE SEEKER" is a hybrid strategy and shooting game released by TAITO in 1981. The game has you battling for victory against ever-approaching waves of enemy air forces in first-person 3D, and mobile fortresses in side-scrolling 2D. Use the map to track your foes, and choose which to battle, but stay in one place too long and your bases will be overrun, losing you a life!