Arcade Archives THE LEGEND OF KAGE
Players take role of the young Iga ninja named 'Kage' on the mission to rescue Princess Kiri from villains.
In this work, there are 2 version of the game that has been used a sound source chip each of the MSM5232 and YM2203 (FM sound source).