Arcade Archives THE NINJA KIDS
Our ninja-doll heroes must battle to save their town from the evildoers who are plotting to resurrect a great evil.
Take control of one of 4 characters, who might look similar, but are as individual as they are colourful, and slice and dice your enemies with justice in your heart, and ninja magic at your fingertips!