"THUNDER DRAGON" is a shooting game released by NMK in 1991.
You must pilot a manned combat helicopter “Thunder Dragon” in order to stop a group of mad scientists that have taken over an automated weapon of destruction.
Utilize 4 different types of shots, each with their own unique characteristics, as well as powerful bombs to save humanity from imminent destruction.