Arcade Archives Tank Battalion
Players take control of a tank and fight to protect their HQ from enemies in this predecessor to "BATTLE CITY" and "TANK FORCE."
You get more points for taking down enemies at close range, head-on, making risky attacks the key to attaining high scores.