Arcade Archives The Return of ISHTAR
"The Return of ISHTAR" is an action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment Inc.) in 1986.
The story takes place after the overthrow of DRUAGA. The tower has lost DRUAGA's magic power and is now in its original ruins, and the monsters have become more ferocious. Take control of KI and GIL and try to escape from THE TOWER OF DRUAGA, where you no longer even know the way out.