Arcadia Fallen
Immerse yourself in this beautiful roleplaying experience that combines gorgeous Japanese-inspired anime aesthetics with enchanting Scandinavian storytelling.
On their journey, your alchemist will be joined by a group of five companions, four of which you can form romantic relationships with (LGBTQ+ friendly!)
Whether you choose to romance anyone, you are also able to form meaningful platonic relationships with everyone, including our fifth companion Mime, who's totally ready to be your new BFF!