Arena of Valor
Explore and command a roster of over 35 fearless heroes, with roles including Tanks, Assassins, Mages, Support, Warriors, and Marksmen. Build the ultimate team with your friends to crush your opponents in real-time online* battles!
First Blood, Double Kill, Triple Kill and all the features MOBA fans know and love will be included. Discover and dominate all the gameplay modes, including 5v5, 3v3, 1v1, and a unique “Hook Wars” mode that will challenge your skills and prove your valour as a true champion!