Around The World: Travel To Brazil Collector's Edition
This is a new exciting game with many ways to find hidden objects, as well as a wide selection of interesting mini-games.
In this hidden objects game, you will be able to apply your skills and knowledge to completing mini-games and finding all the hidden objects.