Art Sqool
Do you consider yourself a great artist, art lover or do you just like to scribble something? If so, you are in the right place!
Paint, draw, and create under the watchful eye of an extraordinary instructor - Professor Qwertz - which is a neural network, an art.-trained A.I., and most importantly - quite a cool guy!
The campus is set on levitating pastel islands, full of strange, abstract objects and structures. You can move around by flying between them!