Color by number type of gameplay with over 280 unique images split into 7 categories is sure to make you relaxed. Achieve a ZEN like calmness, satisfaction and a simple feeling of fulfilment after each picture. Even if ZEN is not your thing, you can go a bit faster by using powerups. Pictures you can discover and unlock include cute animals, nature, vehicles and even characters from Digital Melody Games such as the famous Timberman!