Asdivine Saga
In a world facing a sudden war, a mercenary by the name of Vyse finds himself seeking to uncover the evil machinations operating behind the scenes. Joined by a pair of royal princesses and shinobi, does success lie in the cards for this unlikely band of adventurers when danger seems to lurk at every turn...?!