Face the dark corners of your humanity and find out what lurks in the shadows.
The non-linear story challenges players to make meaningful choices in complex moral dilemmas.
Discover a new path each playthrough (roughly 2 hours per successful run) with 34 possible endings.
Get to know the intimate dynamics, relationships and tensions between the brave captain of the group Petra, pragmatic fighter Sinh, the young optimistic scholar Kali and the cautious scout Nadir as you travel the end of the world.
Set 200 years after the first geological disasters the earth is a post-apocalyptic wasteland. Survive the weather, the ash storm, the grey blizzard and the acid rain.