Astebreed
Blaze through the battlefield in style in your "Crossbreed" - a mech suit built jointly of human and alien technology.
The ever-changing gameplay dynamic this creates represents an evolution in the shoot-'em-up genre that helps draw it into the modern era, but the skill level needed to dodge bullets and rout the opposition remains high.