Astro Bears Party
Astro Bears Party is an easy to learn, hard to master game about running around a planet and avoiding each other’s Magical Beary Ribbons. Jump and hover over Ribbons using a jetpack. Perform dashes to threaten your opponents. Be the last Bear standing!
Choose one of four Bears with different playstyles and battle between 2-4 players*. Take a challenge in single-player mode and beat your own record in Jetfish Hunting!