Astrodogs
Everything seemed to be in its place across the Galaxy until one day WOOFER, a giant corporation providing all sorts of services, went rogue and began attacking planets all over the System.
Enter ASTRODOGS, a crew of freelance bounty hunters and possibly our only hope to defeat WOOFER. Play as Kombo, the Shiba Ace Pilot and join the crew in this adventure through the stars to save all of puppydom. Find out the mysterious reasons behind Woofer's treason as you discover the secrets they definitely don't want you to know!
Battle WOOFER's army through 10 beautiful levels made with replayability in mind. Featuring a wide arsenal of weapons like remote controlled bombs, homing missiles, hyperbeam and parry-shield. It also has "Slow-Mo" mechanics that are sure to make every moment of the game a lot of fun. Unlock special ships and skins with your high scores!